четвртак, 18. јул 2013.

Дядя Ваня (1970) ДВДРип



Жанр: драма
Год выпуска: 1970
Продолжительность: 01:38:39
Режиссер: Андрей Михалков-Кончаловский

В ролях

 Иннокентий Смоктуновский, Сергей Бондарчук, Ирина Купченко, Ирина Мирошниченко, Владимир Зельдин, Николай Пастухов, Ирина Анисимова-Вульф, Екатерина Мазурова, Владимир Бутенко

Описание

 Драма русских провинциалов, считающих, что жизнь их не состоялась, растрачена понапрасну. Для дяди Вани это ощущение усугубляется неразделенной любовью к женщине, которую судьба на короткое время забросила в захолустное поместье, где он и его племяница десятилетиями работают, едва сводя концы с концами. Кошмар повседневной - "социальной" - жизни открывается в фотографиях: то газетных, то перебираемых доктором Астровым. Дети - жертвы очередного голода в Поволжье, олень, подстреленный на охоте Государем Императором Николаем Александровичем (и взгляды у них одинаковы). И, кажется, единственное спасение - отрешиться от всяких надежд и принять безнадежность с поднятой головой...
Доп. информация: По одноименной пьесе А.П.Чехова.
Сценарий: Андрей Михалков-Кончаловский
Операторы: Георгий Рерберг, Евгений Гуслинский
Художник: Николай Двигубский
Композитор: Альфред Шнитке
Награды: приз "Серебряная раковина" МКФ в Сан-Себастьяне (1971); приз "Серебряная сирена" на Фестивале советских фильмов в Сорренто (1972); серебряная медаль МКФ в Милане (1974)

 Видео: 720x544 (1.32:1), 25 fps, DivX Codec 5.2.1, 1530 kbps avg, 0.16 bit/pixel
Аудио: 48 kHz, AC3 Dolby Digital, 3/2 (L,C,R,l,r) + LFE ch, 448.00 kbps avg 













Српски превод (латиница),усклађен и усаглашен за ову верзију филма






1 коментар:

  1. Каква сјајна и инспиративна прича! Била сам у браку седам година без детета, због чега је мој муж почео да се понаша чудно, у последње време долази кући и више не проводи време са мном и рекао је да жели развод. Тако сам постала веома тужна и изгубљена у животу јер ми је доктор рекао да не постоји начин да затрудним, што ми заиста загорчава живот. све док нисам наишао на пријатеља који ми је са интернета причао о ДР АЛАБИ како је помогао многим женама са сличним проблемима кроз које сам пролазила па сам га контактирао на:(дралаба3000@гмаил.цом) и објаснио му је све ми је рекао требало би да буде обезбеђено пре него што је могао да баци чини на поновно окупљање да врати мог мужа, што сам ја и урадила, а он је послао снажну молитву коју сам морала да изговорим усред ноћи док је бацао чаролију љубави. Било је чудо 24 сата касније, мој једини муж ми се вратио и извинио се за све што је урадио и рекао ми да је у потпуности спреман да ме подржи у свему што желим, брзо назови ДР АЛАБУ и реци му шта се ту дешава тренутак и такође ми је припремио и послао биљни лек за који је рекао да ће излечити сваку нежељену болест или инфекцију која ме је спречила да затруднем, а затим ме упутио како да га користим пре него што упознам свог мужа. Ево након употребе ове аутохтоне биљке и корена, неколико недеља касније почела сам да осећам знаке трудноће свуда по себи, била сам заиста трудна и управо сам родила дечака са 1 месец. Кунем се да ће цео свет сазнати за ДР АЛАБУ јер је спасио моју везу и који ми такође даје децу коју данас могу са поносом звати својом. За сваку жену која мисли да је то немогуће, ево прилике да се насмеје и донесе срећу својој породици, љубазно контактирајте ДР АЛАБУ путем мејла на: (дралаба3000@гмаил.цом). Или га ВхатсАпп/Вибер преко +1(425) 477-2744, Заиста, он је Бог послат да донесе изгубљене љубавнике и донесе вам срећу..

    ОдговориИзбриши

Само напред...слободно реците шта мислите.

 Моја Лена 2020.године