субота, 19. мај 2012.

Александр Матросов. Правда о подвиге (2006) ТВРип

 

 

 Имя Александра Матросова уже давно стало легендой. 27 февраля 1943 года в бою за деревню Чернушки гвардии рядовой, Герой Советского Союза Матросов закрыл своим телом амбразуру дзота противника. Авторы документальной ленты задаются вопросом: все ли известно об этом девятнадцатилетнем солдате и его подвиге?






Линк :


Эпидемия - В трезвучиях баллад (2012)

 

 

 

 01 Интро
02 Снова быть с тобой
03 Феникс
04 Жизнь в сумерках
05 Час испытания
06 Пройди свой путь
07 Страна забвения
08 Время выбора
09 Вечный воитель
10 Звон монет
11 Взошла луна
12 Всадник из льда
13 Исповедь первого бога
14 Хождение за три моря
15 Прощай мой дом






Линк :


Леонид Фёдоров (Аукцыон) - Весна (2012)

 

 

 

 1. Топол
2. Весна
3. Тетрадь
4. Думал
5. Конь
6. Трон
7. Баньщик
8. Душа
9. Элегия 






Линк :



Леонид Утесов - Лучшие песни (2 CD 1930-1960) (2009) 

 

 

 

 ЦД 1

01. Сердце
02. Раскинулось море
03. С одеccкого кичмана
04. Гоп со смыком
05. Всё Хорошо, прекрасная маркиза
06. Песенка о бывалом матросе
07. Му-Му
08. Песенка военных корреспондентов
09. Собачий вальс
10. Нет, не забудет солдат
11. Бублички
12. Пара гнедых
13. Песня верной любви
14. Негритянская любовь
15. Сулико
16. Дядя Эля
17. Утро и вечер
18. Лунная рапсодия
19. Два сольди
20. У самовара
21. Джаз-болельщик
22. Автоболельщик
23. Песенка шофера
24. Теплоход
25. Два друга
26. В землянке
 

ЦД 2

01. Темная ночь
02. Мишка одессит (Одессит-Мишка)
03. Дорогие москвичи
04. Марш из к/ф Веселые Ребята
05. Лимончики
06. Дорога на Берлин
07. Вернулся я на Родину
08. Портрет
09. Пароход
10. Сам собою я хороший
11. Если любишь, найди
12. Гитлеровский вор (Воро-воро)
13. Тюх Тюх
14. Барон Фон Дер Пшик
15. Бомбардировщики
16. Случайный вальс
17. Песня старого извозчика
18. Лейся, песня
19. Одесский порт
20. Тайна
21. Веселый постовой
22. Когда проходит молодость
23. Заветный камень
24. Скажите, девушки
25. Ах, Одесса моя
26. У Черного моря






Линк :


Стас Михайлов - Я ждал (2012)

 

 

 01. Я ждал
02. Где-то там
03. Ну, вот и всё
04. Есенину
05. Всё для тебя
06. Кате
07. Берега мечты
08. Веди меня, Бог мой
09. Только ты...
10. Просто любить
11. Если бы не ты
12. Ты моя





Линк :




 Противници ЕУ у Европи

 

У самој Европској унији, као и у развијеним земљама Европе које нису ушле у ЕУ (Норвешка и Швајцарска), постоје значајни покрети, од којих су неки и међународног карактера, који се боре против новог уређења Европске уније, за које сматрају да је недемократско и да гуши суверенитет и слободу држава чланица.
Наиме, новим уређењем које је донео Лисабонски уговор, Европска унија одузима државама чланицама велики део њиховог суверенитета, стварајући од Европске уније неки облик федерације са центром власти у Бриселу, а да при томе, грађани ЕУ нису имали прилике да се изјасне да ли такве промене прихватају (види брошуру "Упознајмо Европску унију" - линк). Једини који су имали прилику да се изјасне о новом уређењу ЕУ били су Французи, Холанђани и Ирци, али њихово јасно „Не“ изгласано на референдумима, игнорисано је вештим политичким смицалицама.

Као револт на потпуно одвајање судбине држава ЕУ од воље њиховог сопственог народа, јављају се многа удружења грађана, која су ванстраначког или вишестраначког карактера  и окупљају људе различитих политичких гледишта (од десног, преко центра до левог крила), које обједињује заједничка борба за враћање власти у руке народа и за суверенитет њихових националних држава, насупрот диктатуре коју уводи власт Европске уније у Бриселу.

Таквих удружења има у скоро свим земљама Европе, а у неким земљама где је анти-ЕУ блок развијен има и по неколико значајних покрета (у Ирској, Великој Британији, Норвешкој, Данској). Нека од тих удружења се залажу за другачију Европску унију, која ће бити по вољи народа, а велики део се отворено бори за излазак њихових земаља из ЕУ, јер сматрају да се власт у Бриселу толико отуђила од народа, да је излазак једино решење.

Покрети против ЕУ из различитих земаља Европе се удружују у међународне кампање, чији циљ је да обједине на једном месту све информације везане за борбу против ЕУ. Тако на пример, мрежа TEAM (The European Alliance of EU-critical movements), представља европски савез покрета који критикују ЕУ, и повезује 49 организација из 18 земаља Европе!

 

 

Интернет адресе неких европских кампања против ЕУ:

http://www.teameurope.info/                    (ТЕАМ)
http://www.europesaysno.org

http://www.no-means-no.eu

http://www.europeannocampaign.com

http://www.people.ie
                                         (Ирска)
http://www.no2eu.com
                            (Велика Британија)
http://www.eu-austritts-volksbegehren.at/
   (кампања Аустрије за иступање из ЕУ)
http://www.umeu.no/
                              (“Млади против ЕУ”  Норвешка)
http://www.nejnu.dk/
                              (“Млади против ЕУ” Данска)
http://www.neitileu.no/
                           ( Норвешка)
http://www.nejtilleu.se/
                          (Шведска)
http://www.folkebevaegelsen.dk/
              (Данска)



Покрет у Аустрији је још у марту 2010, почео прикупљање потписа за одржавање референдума за излазак Аустрије из Европске уније.

Кампања Норвешког покрета против уласка њихове земље у ЕУ има значајан утицај у народу, с обзиром да је по последњим истраживањима, двотрећинска већина Норвежана против придруживања Европској унији.
Посебно су интересантне организације “Млади против ЕУ” из Норвешке и Данске, које окупљају углавном студенте до 25 година. Само у Норвешкој “Млади против ЕУ” имају око 2000 чланова и седишта организације су широм државе. Неке од њихових акција су организовање школа у којима објашњавају зашто би улазак у ЕУ био штетан за Норвешку, као и летњих кампова са сличном садржином.

На жалост, трагедија српске политике је више него очигледна. Док у Европи покрети против ЕУ расту, власт за коју Европска унија нема алтернативу”, у име придруживањa Европској унији, продаје Косово и Метохију, у исто време водећи Србију у економску, културну и моралну пропаст.

Уплашена све већим незадовољством међу народом, владајућа структура медијски сатанизује своје политичке неистомишљенике, покушавајући да створи лажну слику, да су противници уласка у ЕУ неке маргиналне, необразоване и агресивне групе, склоне насиљу и неонацизму, за које обично користе називе “ултранационалисти” или “екстремни десничари”, циљајући на то да ће те милитантне кованице да изазову страх и одбојност код народа. Паралелно се ствара слика да су све напредне, културне и интелектуалне снаге земље за евро-атланске интеграције.

Ова лажно конструисана слика има за циљ да уплаши пре свега интелектуалну елиту, да не би уочила истину, да у самој Европи постоје прогресивне и модерне снаге, које потичу из широког политичког спектра, и залажу се за демократију и слободу њихових земаља, која није могућа под данашњом концепцијом Европске уније.  





НЕ у ЕУ !!!








„Говор Мржње“ вс. Слобода говора




Оптужба:
"То је један од услова за суочавање Србије с недавном ратном прошлошћу , а то је и услов за нормализацију односа у региону и за правилну интерпретацију ратова на простору бивше Југославије",

(Соња Бисерко о потреби да међународна заједница подржи тужбу БиХ против Србије за геноцид). 27. јануар 2006 Извор: Бета

"Да ли бисте се сложили с господином Векарићем у погледу симболике овог процеса који се сад води пред Специјалним судом? Да ли и по Вашем мишљењу ово покретање истраге показује већу одлучност Србије и државе да се суочи са злочинима који су учињени на Косову? "

(Питање Југослава Ћосића упућено Наташи Кандићна на ТВ Б92 у емисији "Полиграф" са темом "Сува река - Суочавање са злочином". 26. октобар 2005.

“...Наташа Кандић је истакла да је сврха тог скупа, између осталог, да Србија покаже да признаје жртве сукоба на Косову... Ми морамо да покажемо да признајемо жртве, њихово право на истину и праведну репарацију”

(Конференција "Судбина несталих на Косову" ФХП) Београд 3. децембар 2005

"А Биљана Ковачевић Вучо и њен Комитет правника за људска права половином децембра тужише београдском Окружном суду нашег колумнисту Жељка Вуковића и главног уредника «Новости» Манојла Вукотића за « директан говор мржње базиран на етничким предрасудама»." (Цитирани наводи тужбе YUCOM-a против новинара Жељка Вуковића за говор мржње)" Новости" у текст Ђуре Билбије 29. јануар 2006.

Уводни цитати представљају довољан разлог за сумњу у смисленост синтагме "говор мржње", као што и олаке, али ипак недоследне, оптужбе по овом основу представљају добар доказ да ни сами тужитељи нису свесни њене унутрашње противречности, нити последица њене примене. Оптужба за " директан говор мржње базиран на етничким предрасудама" из последњег цитата, савршено је примењива на ауторе прва три цитата, у којима они траже " суочавање Србије с недавном ратном прошлошћу." Позив да се Србија (логично, односи се на све Србе, а не на географско одређење, мада су оба ирационална) суочи са ратним злочинима, имплицира њихову одговорност (зашто би се било ко суочавао са злочином уколико се његова одговорност не подразумева), а самим тим и кривицу свих Срба за протекле ратове. Тако насупрот имплицитној тврдњи да су сви Срби одговорни за злочине, односно злочинци, а за шта се аутори не терете, стоји исказ да су Албанци злочинци, а што потпада под "говор мржње" базиран на етничкој предрасуди и за шта се тражи законска санкција.

Проблем лежи у чињеници, да се у прва три цитата, појам етничке групе подразумева као реални ентитет, а у последњем се реалност етничке групе пориче кроз аргумент "етничког стереотипа". Или све етничке групе могу бити оптужене за кoleктивну одговорност, па самим тим појам "говора мржње" и етничког стереотипа губе валидност, или је етнички стереотип ваљан аргумент па ниједној етничкој групи није могуће придодати било какав атрибут, укључујући ту и одговорност за злочине. Или, или. Да ствар буде гора, оптужба за говор мржње базиран на етничком стереотипу као да предпоставља непостојање етничке групе као реалног ентитета, па самим тим оптужује за мржњу и стереотип према нечему за шта сама тврди да не постоји. Уколико пак, појам етничког стереотипа не подразумева негацију реалности етничке групе, тада оптужба нема више ни један основ по коме би бранила доношење судова о етничким групама укључујући и оних вредносних. Међутим, ова недоследост у оптужбама за "говор мржње", а за коју верујемо да је пре последица политичке злонамерности него незнања, није толико од интереса за нас, колико сама природа појма, те последице настале из његове примене.

Аргументи

При разматрању појма „говор мржње“ треба имати у виду различите аспекте његовог одређења, као што су: логичко-семантички, политички и правни. Јасно је да је синтагма "говор мржње" састављена из појмова "говор" и "мржња", односно појмова који означава урођену и једну од примарних људских функција, и појма којим се описује негативан вредносни став. Додатни обим ова синтагма добија сазнањем да је говор својом природом уско повезан са процесом мишљења, и да сагласно томе наметнута ограничења слободе говора уједно значе и ограничења мисаоног процеса .

Из предходно наведеног, сваки оптужени за деликт говора мржње, био би оптужен за изрицање негативних вредносних ставова, уколико бисмо појам мржње шватили довољно широко. Тако би из нашег говора заувек нестали искази попут: "Мрзим насиље" или "Гаде ми се неправде", или били би замењени "Волим мир" и "Свиђа ми се правда". Јасно је да замене нису адекватне, и да је њихов значењски ниво различит.

Укидањем негативних вредносних ставова, практично укидамо и сам појам вредности, јер без негативног, и само позитивно вредновање губи сваки смисао. Без појма вредности, стожерног појма човековог бића, нестаје разлог за човеково деловање, па самим тим и постојање. Наравно, уколико човека посматрате као процес самоорганизоване материје, лишеног духа за чије постојање још увек не постоји емпиријска потврда, тада ни престанак његове вољне и свесне функције није од превеликог значаја. Парадоксално, долазимо до закључка да афирмацијом појма "говор мржње" човека сводимо на "инструментум воцале" у рукама ако не самог материјалистичког детерминизма, оно бар других људи који су одлучни да му тај појам наметну. Привидан излаз представља више цинично него реално решење засновано на раздвајању говора од мишљења (што је због њихове везе суштински немогуће) и гласи: "Мисли, али не говори". Заговорници појма говора мржње, на овај начин, поново уводе вербални деликт титоистичке ере са којом, изгледа, имају више везе него што нам сличност ових појмова сугерише.

Проблем са појмом "говор мржње" лежи дакле у његовом обиму. Пошто се не односи на нешто одређено, односи се практично на све. Да би човечанство ипак поштедели потпуне појмовне лоботомије, творци политички коректног новоговора (сличност појмовне ширине синтагме "говора мржње" са орвеловском кованицом "тхоугхтцриме" - "злочин мишљења" је непристојно очигледна) даровали су нам препоруке за његово одређеније тумачење. Тако се у препоруци бр. Р (97) 2 Комитета Министара Савет Европе, усвојеној на 607. састанку 30. октобра 1997. год. налази додатак под називом Обим у ком читамо:

... појам "говор мржње" подразумева све облике изражавања који шире, распирују, подстичу или правдају расну мржњу, ксенофобију, антисемитизам или остале облике мржње засноване на нетoleранцији, укључујући ту и нетoleрантност изражену у форми агресивног национализма и етноцентризма, дискримининације и непријатељства против мањина, миграната и особа са имигрантским пореклом.

Ово практично значи да није дозвољено изрицање универзално негативних вредносних ставова који се тичу расе, нације, религије, те осталих мањинских заједница. Да се сама забрана не темељи на исто тако универзално негативном вредносном ставу према горе поменутим ставовима, дошли бисмо у искушење да је сматрамо за разбориту, али то није могуће, јер суштински афирмише оно што настоји да укине. Подстиче на мржњу према људима које оптужује за говор мржње. Такође из препоруке сазнајемо шта се све практично подразумева под говором мржње а то је: "изражавање које подстиче на расну мржњу" (пожртвована, али ипак циркуларна дефиниција која не значи ништа - говор мржње је оно што изазива мржњу, без даљег објашњења појма мржње), ксенофобија, затим непотребна емфаза антисемитизма (ако није обухваћен националном, верском мржњом или пак ксенофобијом, онда представља кривично дело суи генерис ?!), и "остале облике мржње засноване на нетoleранцији".

Бич тoleранције

Зауставићемо се овде на час јер појам нетoleранције заслужује нашу дубљу пажњу. Он је, наиме, идеолошко чедо истих родитеља као и говор мржње, па су им и природе идентичне. Изведена од латинске речи тoleрантиа (ае ф) , која означава подношење и трпљење, проглашена је за најсветлији принцип тржишних демократија, односно оних политичких система, у којима избрани представници народа слободно распродају демократску вољу својих бирача на тржишту капитала.

Да појам тoleранције заиста означава трпљење и принудну жртву, довољно је погледати пример немачког радника који се противи досељавању имиграната, покушавајући да заштити пад својих надница на све већем тржишту понуде радне снаге. Уколико су његови протести сувише гласни, тада му не гине оптужба са ксенофобију, нетoleранцију, говор мржње и на крају за фашизам. Сасвим је логично да ће се он противити досељавању странаца, пошто сви Немци већ живе у Немачкој, већ јесу део тржишта рада, имају немачко држављанство, те немају потребу да се у њу досељавају... Да ли је због тога ксенофоб? Да би избегао осуду по овим основама, он "ћутећи" мора да поднесе личну економску жртву, постане тoleрантан, и пристане на мању надницу и лошије услове рада, који се погоршавају у складу са растом стопе имиграције. Свака употреба речи "тoleранција" и "говор мржње" има своју егзактну цену и јасно одређена лица којим ће рачун на крају бити испостављен као и крајње кориснике силом наплаћеног новца у виду мултинационалних компанија, које тако остварују веће профите на јефтинијој радној снази. Чињеница да се буџети фондација које финансирају афирмацију појма "говора мржње" пуне профитима мултинационалних корпорација и банака само је један од доказа ове тврдње. Одбијање овог рекета, уверило би нас као и у случају "говора мржње", да политика тoleранције заговара грубу нетoleранцију према свима који се слепо не покоравају њеној арбитрарној регулативи.

Остатак тумачења појма "говор мржње" обогаћеног изразима попут "агресивни национализам", те "етноцентризам" не заслужује нашу даљу пажњу, јер нам овај идеолошки речник, толико карактеристичан за фразеологију комунизма, нимало не помаже да шватимо шта под мржњом њени творци заправо подразумевају. Оно што једино јесте извесно, то је чињеница да је појам говора мржње искључиво везан за традиционална одређења попут етоса, етноса те вере, чинећи овакву врсту самоодређења потпуно немогућом. Економска те политичка дискриминација, када богати добијају право на потпуну здравствену заштиту док је сиромашнима ускраћена и најосновнија, или када власници медија креирањем јавног мњења остварују апсолутну политичку контролу, изгледа да није предмет ничије бриге. На тај се начин фаворизује једна врста самоодређења у односу на другу, јер човеку који се осећа као "богат" или као "хомосексуалац" не прети никаква врста ограничења, док то није случај са човеком који се осећа као "Рус" јер увек може да буде оптужен за агресивни национализам те етноцентризам.

Из горе наведеног долазимо до основног проблема везаног за логичко-семантичко одређење појма "говор-мржње". Сам појам мржње без јасно омеђеног објекта значи све, односно не значи ништа, за разлику од појма убиства чији се објекат логички подразумева. Уже одређивање обима, нужно доводи до дискриминације оног, што је појмом обухваћено, односно фаворизује оно што је остало ван њега. Сваки покушај позитивног одређења појма, у логичком смислу јесте вид дискриминације. Уколико појам није довољно одређен, онда је преширок те је стога практично бескорисан. Ово значи да у основи сваке борбе против одређене дискриминације лежи нова дискриминација, да је принуда на тoleранцију заснована на нетoleранцији, и да осуда говора мржње почива исто тако на говору мржње. Питање како ће појам бити омеђен, односно ко ће постати жртва новонастале дискриминације, тиче се пре свега његовог политичко-правног аспекта.

Интерес или правда

Пре него што се позабавимо овим аспектом упутно је да пре тога одредимо праву природу постојећих политичко-правних оквира. Без обзира што се позитивно законодавство често позива на појам правде, потпуно је јасно да са њим има тек етимолошку везу, и да начела сопствене регулативе усклађује са „друштвеним интересом“, „општим вредностима“ и осталим изразима улепшаним префиксом „опште“, а иза чега стоји тек огољена и уска доминација политичке моћи.

Илустративан пример ове тврдње јесте третирање сведока сарадника. Уместо да га осуди према начелима правде, која није ништа друго до покоравање непромењивим принципима који неопозиво важе за сваког, законодавство га ослобађа одговорности, јер ће његова сарадња помоћи да се сузбије већа опасност по "друштво". То практично значи да правда понекад није у друштвеном интересу.

Да појам "говора мржње" процењујемо у односу на политичко-правне оквире, засноване на принципима правде наш посао би био више него лак. Јасно је да би оптужба за ово дело била неприхватљива јер се заснива на истим принципима за чију примену друге терети. У случају процењивања овог појма у односу на позитивно правну регулативу која се позива "на општедруштвени интерес", предлажем да одредимо саму природу тог интереса. Супститут за "говор мржње" у нашем кривичном закону представља члан бр 317. који терети за ширење националне, расне и верске мржње. Јасно је да овај члан има за циљ да спречи дискриминацију те етничке и верске сукобе. Нагласак је стављан на субјективни осећај страха и угрожености, те на лабаву каузалност између самог исказа и сукоба који могу да проистекну, а не на истинитост његове тврдње.

Интерес или Истина

Поставља се питање да ли и истина може да буде неприхватљива и да као таква такође није у општем интересу? Да ово није тек апстрактно питање, сведочи и члан немачког кривичног закона који терети за порицање холокауста, и који је већ однео многе жртве, а по својој природи јесте близак појму "говору мржње". Ако холокауст представља историјску чињеницу, онда је свако подложан научној сумњи историјске науке, зато што сумња јесте основно научно оруђе у потрази за истином. Како нико нема монопол на истину, па самим тим ни на ону научну, логично је да нико не треба да има ни монопол на утврђивање и дефинисање "општег интереса". Потенцијал једног друштва најлакше је утврдити баш према његовој спремности да непрекидно трага за новим и преиспитује дотадашње "истине". Бар у друштву, чији се најгласнији идеолози залажу за "прогрес", "људска права", те "ослобађање од једноумља".

Предпоставивши истини спречавање сукоба, ви заправо аболирате Свету Инквизицију за увођење ломаче као аргумента у доказивању геоцентричности универзума, јер је и она само легитимно бранила свој монопол на тумачење "општег интереса" и штитила политички коректну идеологију. Из овога следи, да тако шваћен "друштвени интерес", применом појма "говор мржње", суштински тежи стварању постмодерне, оријенталне деспотије, заштићене инквизицијом политичке коректности, у којој је истина потчињена вољи владајуће олигархије, а слобода говора сведена на опасну играчку, коју треба ставити ван домашаја људи . Ако оваква последица није у мом интересу, а сумњам да је и у вашем, слободни смо да упитамо у чијем јесте? Вероватно у општем.

Наредни проблем лежи у чињеници да не постоји јасно одређење „говора мржње“. Непостојање дефиниције има за последицу (у извесном смислу и за циљ) својеврсну аутоцензуру, јер нико не може бити сигуран да ли својим исказима потпада под удар „говора мржње“.

Могућност да се појам „говор мржње“ произвољно тумачи и злоупотребљава, у уској је вези са изворима његовог постојања. Временски период од свега десетак година медијске промоције овог појма, наводи нас на оправдану запитаност „шта“ је извор његовог постојања, односно „ко“ стоји иза њега, и „ко“ преузима одговорност за његову примену и тумачење. Јасно је да овај појам не извире ни из каквог божанског, или апсолутног ауторитет, без обзира колико широко ове шватили, те да његово постојање дугујемо искључиво људској вољи.

Следи питање: да ли се ради о једном човеку, групи људи или општој већини оличеној у консенсусу. Ово питање је од изузетне важности, јер једино општи консенсус, бар према темељним демократским принципима, може да оправда његову јавну употребу, а затим и његову законску примену. Потпуно је јасно да такав консенсус не постоји, као што никада није постојала ни јавна дебата о значењу и примени овог појма. Упитаћемо опет у чијем интересу?

Посветимо сада мало пажње и досадашњој критици која се упућује овом појму. Ова критика најчешће циља на критику људи који га (зло)употребљавају (протагонисти ТВ Б92). Такав приступ почива на погрешном уверењу да дискрeditацијом одређених људи дискрeditујемо и аргументе које они заступају. Ово је лош приступ, јер и морално рђав човек може понекад да изнесе ваљане аргументе. Да проблем буде већи, честом употребом појма „говор мржње“, па макар и у ситуацијама када за такав говор оптужујемо његове творце, ми још више афирмишемо његову егзистенцију у нашој свести. Стога, свака ваљана стратегија, без обзира на његову логичко-семантичку те политичко-правну неприхватљивост, треба да се заснива пре на афирмацији „слободе говора“ уместо што се ограничава на критику „говора мржње“.

Да се зна шта је парада

 

Највеличанственија парада и прослава у историји српског народа – дочек српске војске након Другог балканског рата.


Повратак српске војске са бојних поља из балканских ратова у престоницу Краљевине Србије био је обележен на свечан начин почетком новембра 1913. године. То је, како су тада писале новине, био „Дан Народног Признања славом увенчаним ратницима нашим“. Сво становништво Београда је изашло у сусрет победницима. На челу свечаног дефилеа био је престолонаследник Александар. Појава пукова славне српске војске више „Славије“ дочекана је са урнебесним клицањем. Краљу Александру је тада поклоњена златна сабља, војводи Радомиру Путнику ловоров венац. Председник општине Љубомир Давидовић, предајући Престолонаследнику дар Београда, златну сабљу, поздравио га је речима:
Ваше Височанство,
Снага и свест нашега народа никада се није тако дивно манифестовала као у овом ослободилачком рату. Она је најпре лагано расла, затим нагло бујала у горостас српских армија, које су преплавиле српску земљу од Дунава до Бијелога Мора, од Јадрана до Једрена. Јунаци су крв точили, робље је сузе проливало али: из крви је слобода никла; из суза се правда подигла; оствариле су се тежње читавих столећа; јава је доскорашњи сан многих милијуна. Велико дело ослобођења српскога племена, за које се живи и мре почело је да се изводи… Добро дошли Височанство са својим витезовима, добро дошли у престоницу која Вас воли и која се Вама поноси. Живели.
После председника општине ступио је пред Престолонаследника председник Народне скупштине Андра Николић обраћајући се речима:
Ваше Височанство,
Овом радосном одушевљеном дочеку који престоница Србије, разумејући своју дужност, чини Вама и Вашим славним победничким четама, придружују се најтоплије и народни представници.
Председниково право и дужност да говори у име Народне скупштине мени никад није било пријатније него у овом тренутку, кад имам среће исказати Вам, Височанство, а у лицу Вашем исказати целој српској војсци да Народна Скупштина захваљује војсци за одлично извршење ратног задатка и да њеном светлом јунаштву одаје признање и хвалу.
Народна Скупштина увек се најусрдније старала о нашој војсци, гледајући у њој узданицу Народног Завета. Богу хвала, сад смо испуњени неизмерном радошћу, што се у љутим борбама, у сукобима с јаким противницима осведочило и пред целим светом доказало и потврдило да је наша војска одлична и да је наше надање на њу било оправдано. Сад је Народна Узданица постала Народно Поуздање, чврст темељ напретку и свестраном развитку народа.
Сад је јасно, сад могу сви увидети да светле војничке заставе наше војске које су у победном ходу прешле Албанију, Стару Србију, Македонију и Тракију, не закриљују само војничке јединице него су још моћна заштита и српској слободи, српској школи, српској трговини, српском праву и напретку.
Слава српским светлим заставама!
Слава српској војсци!
Како су их тада називали, Осветници Косова и Сливнице ушли су у Београд кроз тријумфалне капије. Капије почињу од Славије и ређају се Немањином и Карађорђевом улицом до Калемегдана, па онда Кнез Михајловом улицом до Славије.
Прва капија је на празном простору код „Славије“ и носи натпис с једне стране: – „Куманово – Скопље – Прилип – Битољ – Добро дошли, осветници Косова!“ С друге стране: „Штип – Кочане – Босиљград – Радовиште – Ви имате су чим пред Милоша“.
У Немањиној улици подигнуте су две капије. Прва носи натпис, с једне стране: „Виле ће се грабит у вјекове, да вам вјенце достојне саплету“, а с друге стране: „Душаново Скопље сад је наше. Вама слава то је дело ваше!“. Друга капија има натпис с једне стране: „Бјежи грдна клетво с рода, завјет Срби испунише!“ а с друге стране: „Од Једрена до Јадрана ори с слава наших дана.“
Капија на почетку Карађорђеве улице носи с једне стране наслов: „Косово је освећено – Сливница је покајана“, а с друге стране: „1389. (Косовска битка) – 1912, 1883 (Сливница) – 1913.“
Капија код „Београдске Задруге“ носи овај натпис: „Част и слава палим за Отаџбину!“, а с другестране: „Слава српским херојима!“; капија код „Мирковића и Лукића“, с једне стране: „Живела Српска Војска!“, а са друге стране: „1389-1913.“ Капија код хотела „Национала“ има ове натписе: „Живели српски официри!“ и „1885.-1913.“, а капије, које су на улазу Калемегдана, на Калемегдану и у почетку Кнез Михајлове улице, најлепше су али без натписа.
Капија код фирме Јефта Павловића и Комп. у Кнез Михајловој улици има с једне стране натпис: „Слава Врховном Команданту“ а с друге стране: „Мудрост владаоца и снага народа, то су победници!“
Капија код „Русије“ носи натпис. „Нека се овај вијек горди нада свијем вјековима“, а са друге стране: „Слава Престолонаследнику!“ Капија код Гранд Хотела има натпис: „Живела српска војска!“ и „Име вам се хвалом спомињало док је Сунца и док је Месеца!“
На последњој капији код Руског Цара с једна стране: „Слава Војводи Путнику!“ а са друге стране: „За Косово – Куманово; за Сливницу – Брегалницу!“, а на Терзијама је писало:
Закликтао бели оро,
У бојноме своме жару,
Дична, храбра српска војска,
Вратила нам славу стару.

Благо вама од сад и до вијека,
Ви имате су чим ред Милоша,
и пред друге српске витезове.
По пристизању славних пукова на Београдску тврђаву, откривен је величанствен споменик Карађорђу. Том приликом Министар војни ђенерал Милош Божановић предао је споменик Вожда Карађорђа председнику београдске општине овим говором:
Господине председниче,
…Преко овог светог места, на коме је подигнут овај споменик, пре 107 година, Врховни Вожд Српског Народа Велики и Бесмртни Карађорђе, оснивач славом увенчане династије Карађорђевића, лично, са мачем у руци на челу својих ратних другова, проломио је београдску тврђаву, срушио у њој турску силу и начео силно османлијско царство.
Цео свет чуо је тада за овај подвиг његов и наших витешких предака.
… Свако поприште Вождовог ратног похода буди свете спомене у захвалној души данашњих захвалних Срба; али ово место и спомен знамените 1806. године Српству су нарочито драги, јер је тада овде, пред војничким генијем Карађорђевим и витештвоом његових другова наших предака, заједно са овим великим утврђењима, пала и сама глава земље Београд, данашња престоница наше славне и миле Отаџбине Србије. Зато је баш на овом месту поникао овај славни споменик.
Краљевско српска родољубива војска није могла остати равнодушна према неумрлој сени Оца Србије Великог Карађорђа, овога славног витеза, овога највећег Србина, који прену намучени српски народ из вековног ропства 1804. године, и који је по речима нашег песника Његоша:
дунуо живот српској души…
српске мишице јунаштвом запојио…
и варварске ланце срушио…

Српска војска да би дала захвалности и дивљења сени Оца Србије, Бесмртног Вожда Карађорђа, подиже њему, оставља Српству овај скроман споменик, који ће кроз векове указивати новим поколењима на Ореол Славе, који краси бесмртну главу овога Великана, и на захвалност данашње генерације Краљевско-српске војске. Српска војска је тим сретнија и поноснија што овај споменик оставља Српству данас, долазећи непосредно са бојних поља; са освећеног Косова, из Старе Србије, Албаније, Маћедоније и Тракије, куда је, по светлом примеру Витешкога Оца Србије, гредила путем славе и части и проносила своје победоносне Заставе из боја у бој, из славе у славу, и одакле је дана дошла да баш на овом месту свије своје славом увенчане заставе да мирно отпочину.
Господине председниче,
Као представника Краљевске престонице, ја Вас и уме Српске војске молим да примите на чување овај споменик, који Краљевско Српска Војска преко Вас предаје у аманет престоници Београду и миломе Српству. Нека би дао велики Бог да овај споменик буде жижа, око које ће се скупљати Срби са свих страна, кад год устреба да се развију наше славне заставе, те да нас поведу онамо, куда је тежио геније Великога Вожда Карађорђа.
Слава неумрлом Карађорђу!
Слава свима великим синовима српског народа који паде за част и славу Отаџбине!
Након дефилеа, откривања и предаје споменика Вожду Карађорђу Београду и Српству, дефиле је настављен према Теразијама. На свечаном ручку у Двору Краљу је наздравио председник Министарства Никола Пашић:
Ваше Величанство и Ваша Величанства,
У овим историјским данима дозволите ми, Ваше величанство, да узмем себи слободу да дадем израза општој народној радости, што је Косово освећено, што је Сливнички засенак сјаја српског оружја збрисан, што је име Србиново високо уздигнуто – што је Велика Србија створена… Требало је труда и пожртвовања и сталности да се залече ране ранијијх година да се државне финансије уреде, да се економско стање побољша, да се финансијска моћ државе подигне и наоружање војске изврши, да се Србија вине из унутрашњих ситних спорова на висину задатка српског народа, и приступи остварењу српске заветне мисли.
… Одушевљена, спремна и неустрашива српска војска – прва армија под командом Вашега узвишенога сина, а нашега омиљенога престолонаследника Александра сударила се је с Турском силом на Куманову и у дводневној љутој битци славно је побеђена турска војска и Косово освећено.
Од те одсудне велике победе, српска војска под командом младог, одушевљеног и храброг престолонаследника ишла је од једне победе до друге и ослободила је уз помоћ осталих армија целу Немањићку Стару Србију са старим престоницама наших старих краљева и царева…


Након завршетка овог дела свечаности, за официре је у хотелу Бристол приређен банкет, док су војници имали ручак на Бањици.
Данас тог споменика нема. Подигнут на месту где је сада споменик Захвалности Француској. Овај величанствени споменик порушен је током бомбардовања Београда 1915. године и никада није обновљен. Био је једна од светиња Београдске тврђаве. Нови споменик Карађорђу накнадно је подигнут поред Светосавског храма на Врачару.

ВИСОКОТЕХНОЛОШКИ КРИМИНАЛ – ШТА ЈЕ ТО?

 

Високотехнолошки криминал обухвата скуп кривичних дела где се као објекат извршења и као средство за извршење кривичног дела јављају рачунари, рачунарске мреже, рачунарски подаци, као и њихови продукти у материјалном и електронском облику.

Ова дефиниција укључује велики број злоупотреба информационих технологија, као и област злоупотреба у радио-дифузним технологијама. Тако се разликују кривична дела где су рачунари појављују као средство извршења (Computer Related Crime) и као објекат извршења (Computer Crime), као и кривична дела у чијем се начину извршења појављују елементи незаконитог коришћења Интернета.

Број и врсте кривичних дела из области високотехнолошког криминала, као и економску штету која настаје извршењем ових кривичних дела, веома је тешко проценити. Међутим, број извршења кривичних дела и економска штета која је до сада регистрована из године у годину у сталном је порасту. Начини извршења кривичних дела, због саме природе савремених информационих технологија, веома су разнолики и све софистициранији.
 
    Високотехнолошки криминал обухвата скуп кривичних дела против безбедности рачунарских података и то:

    1. Оштећење рачунарских података и програма
    2. Рачунарску саботажу
    3. Прављење и уношење рачунарских вируса
    4. Рачунарску превару
    5. Неовлашћени приступ заштићеном рачунару, рачунарској мрежи и електронској обради података
    6. Спречавање и ограничавање приступа јавној рачунарској мрежи и
    7. Неовлашћено коришћење рачунара или рачунарске мреже.

    Поред наведених кривичних дела у ову област спадају и кривична дела против интелектуалне својине, имовине и правног саобраћаја код којих се као објекат или средство извршења кривичних дела јављају рачунари, рачунарске мреже, рачунарски подаци, као и њихови производи у материјалном или електронском облику.

    У складу са овом законском дефиницијом у област високотехнолошког криминала спадају и кривична дела где се рачунари и рачунарске мреже јављају као средство извршења кривичних дела преваре, код злоупотреба платних картица на Интернету, злоупотреба у области електронске трговине и банкарства, злоупотребе деце у порнографске сврхе на Интернету (тзв. дечија порнографија), говора мржње на Интернету (ширење националне, расне, верске мржње и нетрпељивости и сл).
    Најчешћи облици извршења кривичних дела на Интернету су Рачунарске преваре везане за аукцијске Интернет сајтове (електронске продавнице), компромитовање и злоупотребa платних картица, „Нигеријске“ преваре, DDoS напади.


    1. Пре него што било коме проследите информације о себи сазнајте како ће се користити и да ли ће и коме од стране примаоца даље бити прослеђиване.

    2. Уколико вршите плаћање преко Интернета редовно вршите контролу стања на вашем рачуну, водите рачуна о томе на коју Интернет страницу се логујете, на њен изглед и сигурносне протоколе који се на тим страницама користе.

    3. Водите рачуна о Вашој електронској пошти коју сте проследили, као и о оној коју примате. Немојте одговарати на поруке са ознаком SPAM уколико нисте сигурни да познајете пошиљаоца, пошто се углавном заправо ради о ризичним порукама намењеним да се ваш рачунар компромитује или да се методама социјаног инжињеринга дође до Ваших личних и других података од значаја за извршиоце кривичних дела.

    4. Чувајте податке са Ваших платних картица, податке о Вашим банковним и другим рачунима и избегавајте коришћење личних података на Интернету као што су, нпр. датум рођења, број телефона и сл

    5. Немојте давати информације о себи путем телефона, преко електронских порука или на Интернет сервисима уколико нисте сигурни, или не знате са ким комуницирате.

    6. Чувајте информације у електронском облику на сигурном месту, и уколико постоји могућност, на уређајима без Интернет конекције или на преносивим носачима меморије (УСБ, преносиви хард диск и др.).

    7. Лозинке за електронске налоге за пошту и др., никада немојте да чувате аутоматски у пољима за унос.

    8. Када вршите download са Интернета водите рачуна о томе које податке остављате приликом регистрације, пошто се ти подаци од стране извршилаца кривичног дела врло често на овај начин прикупљају ради њихове даље злоупотребе (врло чест случај је да се подаци прикупљају на Интернет сајтовима са порнографском садржином који су под контролом извршилаца кривичних дела, са Интернет сајтовима преко којих се могу преузети различити збавни мултимедијални садржаји као што су рачунарске игрице и др).

    9. Када год је могуће избегавајте постављање Ваших фотографија на Интернету које могу бити јавно доступне другим корисницима, без могућности контроле.



Објављено на :


 http://www.mup.rs/cms_cir/saveti.nsf/saveti-sajber-kriminal.h

петак, 18. мај 2012.

Краденое Солнце - Нефть (2012)

 

 

 

 1. Тоска
2. Никарагуа
3. Южное
4. Кометы
5. Нефть
6. Кукушка
7. Чугунка
8. Айседора
9. Тридцатьпять
10. Коза (balkan-mix)
11. Купидон
12. Илона (road-mix)





Линк :


Billy's band - Чужие-2 (2012)

 

 

 1. One Way Ticket (Erruption)
2. Zah Zuh Zah
3. Let It Snow
4. I'm Only Sleeping
5. The Long And Winding Road
6. All's Rock'n'Roll
7. Why Don't We Do It In The Road
8. St.James Infirmary
9. Бродяга
10. Минус 30
11. Pandora's Box
12. Where Are You (Edvar Warpu)
13. Кот за углом
14. На порядок выше (Каста)
15. St.Louis Blues
16. Variations on Billy's band






Линк :



Лица - Город дождей (2012)

 

 

 01. Зверь
02. Горизонт
03. Ладоши
04. Свобода
05. Питер
06. Подвальный рок
07. Панк
08. Зеркала
09. Ждите ответа
10. Снова
11. По Тротуарам (с Алексеем Горшеневым)






Линк :


Юлия Бровченко - украинский художник-оформитель

 

 

Юлия  Бровченко - украинский художник-оформитель

Юлия  Бровченко - украинский художник-оформитель

Юлия  Бровченко - украинский художник-оформитель

Юлия  Бровченко - украинский художник-оформитель

Юлия  Бровченко - украинский художник-оформитель

Юлия  Бровченко - украинский художник-оформитель

Юлия  Бровченко - украинский художник-оформитель

Юлия  Бровченко - украинский художник-оформитель





Ако су Вам се илустрације свиделе можете их скинути са линка доле ( укупно 118 )



Линк :


Никите Грищенко срочно нужны лекарства !



Мальчику шесть лет. У него рак крови. Поначалу его пытались лечить в родной станице Ленинградской Краснодарского края, потом в Краснодаре. Но мальчик не отвечал на стандартную химиотерапию, и его отправили в Петербург, в Институт детской гематологии и трансплантологии имени Р.М. Горбачевой. Там мальчика готовят к трансплантации костного мозга. Дело так запущено, что времени на поиск неродственного донора уже нет. Трансплантация будет гаплоидентичной, то есть от мамы, то есть костный мозг совпадает на половину, и шансов – соответственно. В любом случае ясно, что мальчику после трансплантации не избежать осложнений. Вот для лечения этих самых неизбежных осложнений и нужны дорогие антибиотики и противогрибковые препараты. Валерий Панюшкин рассказывает про Никиту певице Ирине Богушевской.

 – Это стандартный случай. Подобных случаев только я лично описывал штук сто. Долго копались с диагнозом, долго везли, нет времени, нет антибиотиков... Про Никиту можно было бы сказать: "у мальчика рак крови и проблемы как всегда в таких случаях". Однако же благотворитель склонен помогать адресно, конкретному ребенку. Чтобы собрать деньги, самый стандартный случай я должен представить уникальным. Что мне еще придумать?
– Этот случай и есть уникальный – как уникален каждый ребенок, каждая душа, в которой скрыты, как в бутоне, целые миры. Мне тяжело даже думать о том, как ребенок рос, улыбался, делал первые шаги, совершал свои первые детские открытия, а теперь его жизнь висит на волоске… Столкновение с этим диагнозом и так шок для семьи; казалось бы, со всех сторон к ним должна приходить поддержка, в первую очередь – от государства, которое вроде как обязано нас лечить. И как же страшно, что запущенный онкологический случай с ребенком в нашей стране можно назвать «стандартным»! Что система здравоохранения в нашем совсем-совсем небедном государстве устроена по таким вот «стандартам». Да они вывернуты наизнанку! И это вопиющий случай, так не должно быть! Вы говорите, случай этот тяжелый, потеряно много времени? Ну, и что это для нас меняет? Малыша нужно обязательно спасать, шансы есть!



 – Матери, которые готовятся стать донорами для гаплоидентичной трансплантации, часто говорят мне, что шокированы возможной несовместимостью своего костного мозга и костного мозга своего ребенка. Они бывают шокированы тем, что организм ребенка от родной матери может принять спасение, а может и не принять. Что мне говорить им, этим полуотвергнутым мамам?
– Я совсем не понимаю, как все это устроено с медицинской точки зрения – но ведь, наверное, никто не спорит с тем, что у мамы и малыша могут быть разные группы крови и даже разные резус-факторы. Это генетика, такое случается. Возможно, так же обстоит и с костным мозгом? Я бы переводила разговор в эту плоскость, может быть, очевидные медицинские факты проще принять и проще внутренне с ними согласиться, чем со сложной и сильно эмоционально нагруженной мыслью о «принятии/непринятии спасения». Для матери мысль о том, что ребенок может «не принять от нее спасения», мне кажется, невыносима – ведь это звучит так, как будто подразумевается, что у ребенка была возможность сознательно сделать тот или иной выбор. Но это не так. Не он выбирает. Здесь правда работают законы природы.
– И еще я не понимаю про страну. От Краснодара до Петербурга два часа лета. Под Краснодаром Никита с мамой, папой и младшим братом живут в доме, где нет канализации и водопровода. В Петербурге Никите должны заменить костный мозг, перезагрузить механизм кроветворения. И я не понимаю, какая у нас страна. Страна, где с применением высоких технологий кровь человеку переделывают изнутри? Или страна, где в домах нету воды и канализации?

– Краснодарский край, между прочим, никак не назовёшь бедным захолустьем. Там идут олимпийские стройки, туда направляются немаленькие государственные бюджеты. Деньги в регионе есть! Загляните на сайт администрации Краснодарского края. Там замечательно расписаны разные программы, в том числе, например, долгосрочная краевая целевая программа Жилище. И в списке приоритетных национальных проектов слово ЗДОРОВЬЕ стоит на первом месте! Очень слова все красивые. А дела – не очень. И разве родители Никиты не имеют права спросить, почему, будучи жителями региона, который государство накачивает деньгами, они до сих пор живут в доме без воды и канализации, а ребенка на лечение за свой счет должны везти на самолете в Питер? Как это получилось? Кто за все это отвечает? И почему страна молчаливо позволяет тем, кто за это отвечает, так себя вести? Вот вопрос, на который я сама очень хотела бы узнать ответ. Почему всех все устраивает, пока, вот как с Никитой, не случится горе? Обсуждая все это, мы неизбежно упремся в политику. Когда жители российских регионов упрекают «сытых москвичей» в том, что мы выходим на митинги, мне дико жаль, что они не понимают одну простую вещь. Именно в интересах сотен тысяч семей из вот таких станиц и городов мы протестовали против системы, при которой все это безобразие воспринимается как «стандарт». При которой в неизвестном направлении исчезают средства, выделяемые на жилье и здравоохранение. Именно такие люди, как родители Никиты, должны были бы нас поддерживать – ради своего же права жить в нормальном доме и получать необходимое лечение. Потому что система, которая сложилась, а теперь закрепилась в стране, занята собой, а вовсе не тем, чтобы граждане этой страны жили достойной жизнью. Больше того, она не заинтересована в том, чтобы Никита выжил. Поэтому теперь его жизнь и зависит от благотворителей.
– И еще я не понимаю вот чего. Трансплантацию костного мозга оплачивает государство. При трансплантации обязательно, в ста процентах случаев возникают инфекционные и грибковые осложнения. Почему же государство, раз уж оно оплачивает трансплантации, не оплачивает антибиотики и противогрибковые препараты?

– Валерий, у вас правда есть еще вопросы к этому государству и к его министерству здравоохранения? Честно? Или это риторические вопросы для поддержания беседы? Я просто хотела бы донести до наших читателей одну простую мысль. Если, не приведи Господь, с нами что-нибудь случится, – никакое государство не оплатит нам лечение осложнений. И надеяться придется только на чудо – и друг на друга.
Для спасения шестилетнего Никиты Грищенко не хватает еще 530 380 руб.
Заведующая отделением Института детской гематологии и трансплантологии имени Р.М. Горбачевой Наталья Станчева (Петербург):
«У Никиты острый миелобластный лейкоз, изначально резистентное течение (нет реакции на лечение). Ему провели противорецидивную химиотерапию, и только тогда добились ремиссии. Но она неустойчивая. Учитывая тип лейкоза и течение болезни, нужно было скорее провести трансплантацию костного мозга. Это единственный вариант спасения Никиты. Родственного стопроцентно совместимого донора у него нет. И времени на поиск неродственного донора в международном регистре тоже нет. Поэтому остается единственный вариант – гаплоидентичная (от мамы) трансплантация гемопоэтических стволовых клеток. У мальчика было много осложнений во время лечения: кардиомиопатия, грибковая инфекция в легких аспергиллез. Поэтому после пересадки ему жизненно необходима серьезная лекарственная терапия, он обязательно должен принимать противоинфекционные препараты, их родные Никиты должны купить за свой счет».
Лекарства для Никиты обойдутся в 830 380 руб. Таких денег у семьи Грищенко нет. Одна московская компания, традиционно пожелавшая остаться неназванной, внесет 300 тыс. руб. То есть не хватает еще 530 380 руб.
Дорогие друзья! Если вы решите спасти Никиту Грищенко, пусть вас не смущает цена спасения. Любое ваше пожертвование будет с благодарностью принято. Деньги можно перечислить в благотворительный фонд «Помощь» (учредители Издательский дом «Коммерсантъ» и руководитель Русфонда Лев Амбиндер). «Помощь» в свою очередь немедленно переведет ваши пожертвования поставщику лекарств и отчитается по произведенным тратам. Все необходимые реквизиты есть в Российском фонде помощи. Можно воспользоваться и нашей системой электронных платежей, сделав пожертвование с кредитной карточки или электронной наличностью, в том числе и из-за рубежа.



Экспертная группа Российского фонда помощи 





Линк :


Omega - Tízezer Lépés (1969)



A1 Petróleum Lámpa
A2 Gyöngyhajú Lány
A3 Tuzvihar
A4 Udvari Bolond Kenyere
A5 Kérgeskezu Favágok
B1 Tékozló Fiúk
B2 Tízezer Lépés
B3 1958-as Boogie-Woogie Klubban
B4 Spanyolgitár Legenda
B5 Félbeszakadt Koncert





Ako još uvek postoji neko ko ne zna ili nije čuo za " Gyöngyhajú Lány ",evo mu prilike...




Link :


Шансон года (2012)

 

 

 Телевизионная версия церемонии вручения ежегодной всенародной премии «Шансон года» — это настоящий праздник для поклонников шансона. Зрителей НТВ ждут те, кто поет с душой и всегда — о самом главном. Зрителей ждет встреча с признанными мастерами жанра: Стасом Михайловым, Александром Розенбаумом, Любовью Успенской, Сергеем Трофимовым, Катериной Голицыной, Михаилом Шуфутинский и многими другими.






Линк :


Полковник «Вихрь». Алексей Ботян в тылу врага (2012) САТРип

 

 

 

 Алексей Николаевич Ботян - герой России и кавалер десятка орденов. Судьба этого человека - готовый сценарий для шпионского романа. Ему приходилось быть и русским, и немцем, и поляком, и чехом. Множество лиц, множество имен. Его называют в числе тех, кто в далеком 45-м спасал Краков от уничтожения и считают одним из реальных прототипов прославленного в кино майора Вихря.






Линк :


Вій (Viy) - Йшов я небом (Yshov Ya Nebom) (2010)

 

 

 

 "Вій" исполняет мелодичную рок-музыку с заметным влиянием готики и аутентичной музыки, обращающейся к корням древнего славянского язычества. За довольно мрачную атмосферу песен, порой, стиль группы также определяют как дарк-рок. Разумным сочетанием современных электрогитар, синтезаторов, ударных и акустических инструментов (виолончель, конги, тамтамы), а также добавление к музыкальному полотну записей шумов природы, голосов птиц и зверей, музыкантам сполна удается передать темную мелодику дохристианских времен. Своими композициями "Вій" создает поистине мистическую атмосферу, перенося слушателя на много веков назад, к языческим истокам человечества. Обратно к Природе, к Земле, к утраченной современным человеком связи с Космосом. В творчестве группы из теней украинского фольклора, из гипнотизма ритмов, из мелодии украинского слога возникает чарующая атмосфера чисто украинских сумерек, что нашептывают завораживающие, мрачные истории. Услышав многие из песен "Вiя", сам Николай Васильевич Гоголь остался бы доволен!



 1. Goodbye My Revolution #1 / Відрізана голова
2. Йшов я небом
3. Колискова 33
4. Троїцька пісня
5. Серпень догорає
6. Бісова сила
7. Вийди з кімнати
8. В темнім лісі уночі
9. Goodbye My Revolution #2





Линк :


Музыкальный эпос русского севера

 

 

 В настоящем издании представлены напевные образцы, характеризующие эпические традиции Русского Севера: Печору, Мезень, Пинегу, Поморье, Обонежье. В состав компакт-диска вошли былины, баллады и духовные стихи, исполненные известными севернорусскими сказителями и сказительницами. Все звуковые материалы хранятся в Фонограммархиве Института русской литературы (Пушкинский Дом) РАН.


 1. Былина «Василий Буслаевич». Исп. Лагеев Василий Игнатьевич с. Усть-Цильма, Республика Коми
2. Былина «Дюк Степанович». Исп. Вокуев Гаврила Васильевич с. Усть-Цильма, Республика Коми
3. Былина «Михаиле-Козарин и сестра-полонянка». Исп. Рахманина Евдокия Александровна пос. Каменка, Мезенский р-н, Архангельская обл.
4. Небылица. Исп. Лагеев Василий Игнатьевич с. Усть-Цильма, Республика Коми
5. Баллада «Братья-разбойники и сестра». Исп. Рахманина Евдокия Александровна пос. Каменка, Мезенский р-н, Архангельская обл.
6. Баллада «Вдова и сыновья». Исп. Фомина Елизавета Николаевна
д. Пурнема, Онежский р-н, Архангельская обл.
7. Баллада «Василий и Софья». Исп. Лазарева Таисия Алексеевна д. Мячово, Пудожский р-н, Республика Карелия
8. баллада «Муж жену губил». Исп. Сахатарова Мария Александровна
д. Ярчево, Пудожский р-н, Республика Карелия
9. Духовный стих «Егорий и Змей». Исп. Лазарева Таисия Алексеевна
д. Мячово, Пудожский р-н, Республика Карелия
10. Духовный стих «Жена милосердая». Исп. Смоленская Анна Александровна д. Лохново, Пинежский р-н, Архангельская обл.
11. Духовный стих «Сон Богородицы». Исп. Медведева Мария Степановна с. Шуньга, Медвежьегорский р-н, Республика Карелия
12. Духовный стих «Михайло-архангел». Исп. Папашина Александра Андреевна д. Дерегузово, Медвежьегорский р-н, Республика Карелия
13. Духовный стих «Пятница и Трудник». Исп. Ермолина Евгения Ивановна д. Лебещина,Медвежьегорский р-н, Республика Карелия

Записи выполнили
:
1, 2, 4 – Д.М. Балашов, Ю.Е. Красовская (1965 г.); 3, 5 – В.В. Коргузалов, Г.В. Матвеев (1976 г.); 6 – А.Н. Мартынова, Г.В. Матвеев, А.Д. Троицкая (1976 г.);
7,9 – А.Ю. Кастров (1985 г.); 8 – А.Ю. Кастров, АД. Троицкая, В.П. Шифф (1984 г.); 10 – А.Ю. Кастров (1983 г.); 11,12 – А.Ю. Кастров (1991 г.)
13 – А.Ю. Кастров, А.Н. Мартынова, А.В. Осипов, А.Д. Троицкая (1986 г.) Оцифровка и реставрация произведена – В.П. Шиффом, Редактор А.Ю. Кастров
© 2008 Институт русской литературы (Пушкинский Дом) Российской академии наук



Линк :


Джа'zzz Band - Сухой Закон (2012)

 

 

 

  1. Non Stop (feat. Fedya)
2. Лето Улыбнись
3. То Что Ценим (feat. Каштик)
4. Уличные Привычки (prod by Bagir Olu)
5. Плохой Год
6. Где Твоя Труба (Skit)
7. Don't Sale Hip-Hop
8. Походняк (feat. Brick Bazuka, Dj Spot)
9. На Крючке (feat. Bagir-Ba, Dj Cut, Dj Sasha)
10. Бюрократы
11. Не Спать (feat. Пёс и Lider Liter)
12. Риск (feat. Булик)
13. 2012 (feat. Brick Bazuka, Пёс)
14. Вольное Плавание (Fr1)
15. Предъява
16. Загадки
17. Мотивация (prod. by Bruks)
18. Easy Money
19. Если Не Придумали бы Нас
20. Настало Утро (prod. Dj Sasha)
21. Уходи Победителем






Линк :



четвртак, 17. мај 2012.

Baba Yaga (Баба Яга) - Куда ты пойдёшь (1996)

 

  • 01. Where Will You Go
  • 02. So Ends Another Day
  • 03. Side to Side
  • 04. Red Bird
  • 05. Time To Try
  • 06. Back in the USSR
  • 07. All Work and No Play
  • 08. It’s Me
  • 09. Days of Old
  • 10. Beating My Dreams Away
  • 11. All the Lights 
 





Линк :


 Моја Лена 2020.године