недеља, 29. јул 2012.

 

Помозимо Надежди,студенту Новосибирског државног универзитета, у истраживању  

 

Новосибирский Государственный Университет



 Ја се зовем Надежда Бојаринцева, студенткиња сам 5. године Универзитета у Новосибирску. Студирам историју и проучавам српски национални идентитет, историју српског етноса, савремену ситуацију и, осим тога, културни односи српског и руског народа. Сада спроводим истраживање јавног мнења Србији и ставови Срба према свом народу. Основни метод истраживања је анкетирање. Имам за циљ стварање слике о националном самоосећају Срба и мишљењу савремених Срба.



Меня зовут Надежда Бояринцева, я студентка 5-го курса Новосибирского Государственного Университета, отделение "история". В качестве направления своей работы я выбрала историю сербского этноса и современную этнографическую ситуацию в Сербии, а также культурные, духовные связи сербского и русского народов. В данный момент я провожу исследование общественного мнения населения Сербии, отношения сербов к своему народу, самоидентификации. Основным методом моего исследования является анкетирование. Цель - составить представление о национальном самоощущении сербов и о мнении современных сербов по основным исследуемым вопросам. 





Потребно је попунити један краћи упитник.


 

Попуњени упитник послати на Надеждин мејл :  lesperance@yandex.ru


Упитник можете преузети на следећој адреси : 





Нема коментара:

Постави коментар

Само напред...слободно реците шта мислите.

 Моја Лена 2020.године