понедељак, 4. август 2014.

Четнички покрет – Отворено писмо из Новорусијe Николићу и Вучићу

 

 

Господине Председниче и господине Премијеру, после званичне интервенције украјинских власти да се одредите по питању српских четничких добровољаца, ви сте угасили све странице и групе Четничког покрета, а такође и неке профиле. Мени је забрањено да било шта објављујем наредних месец дана.

Такође, српска дипломатија је покушала да од Русије добије забрану нашег уласка у Русију, чиме би нас практично осудили на доживотно остајање у Новорусији. А у случају да украјински фашисти победе то би за нас значило смртну пресуду.

Да ли смо ми починили и један злочин овде?

Да ли смо и једним потезом осрамотили часно име српских четника?

Хвала вам г. Николићу и г. Вучићу на оволикој бризи, али нисмо ми највећи проблем Србије, нити је однос Кијева и Београда важнији од слободарског народа у борби против повампиреног нацизма.

Када се вратим, позивам вас да јавно на неком националном сервису изнесемо аргументе, па нека народ одлучи да ли ви треба да нас осудите на изнанство и смрт. Допустићете да презентујем стравичне снимке нацистичких јединица у униформама нацистичке Немачке како парадирају, стрељају и кољу. Дозволићете да покажем снимке убијених жена са децом од неколико месеци, бебе, недужне мртве у наручју мајки.

Ако мало познајете нашу историју, слике подсећају на ужас Јасеновца. Ја разумем правило демократије да већина надгласа мањину. Но да ли је већина увек у праву? Каже наш народ: “Два лоша убише Милоша.”

И да, знам и то да је Украјина од вас оштро тражила да ухапсите мене и Јована Шевића када се вратимо?! Ја не бежим, ја ћу доћи, а Јована Шевића не знам како ћете ухапсити.


Ваљда вам је било јасно када сте добили овај захтев колико је украјинска пронацистичка власт дезорјентисана. Ја ћу ускоро доћи, а ви ме ухапсите. Само не можете ухапсити оне сузе захвалнице и дубоке поклоне од мушкараца и жена које смо добили у неколико градова у којима смо били када нам приђу и питају: “Ви Серби?” а на наш потврдан одговор причају како су и они пореклом Срби. Плачу, грле нас, љубе и траже да будемо њихови гости.

Ако одбијете понуду за јавну дебату, све сте рекли. Онда вас молим и да нас четнике оставите на миру. Ми за сада остајемо овде и уз Божију помоћ надамо се победи. Месец дана, највише два све ће бити решено. Америчке силеџије нису успеле да још једном лажју (малезијска авио трагедија) направе од Украјне нови Ирак, Афганистан… и што је најважније увуку Русију у рат. Сада ће, после свега, неко морати да дебело одговара за злочине. Ваљда познајете правило грађанског рата и општег рата. Шта ћете тада рећи?

С вером у победу овог народа овде, поздрављам вас њиховом паролом “ВОЉА И ТРУД”!!!
 
 
Братислав Живковић, командант Четничког покрета
 
 
 
 
 
 
 
 

Нема коментара:

Постави коментар

Само напред...слободно реците шта мислите.

 Моја Лена 2020.године