субота, 19. јануар 2013.



 АЛБАНАЦ СИЛОВАО КОМШИЈИНОГ ПСА !!!






Албанац Кујтим Ницај (44), који годинама живи у САД у држави Њујорк, силовао је пса једног станара у чијој згради је радио као домар. Монструм је користио кључеве које је имао као домар и више пута је упадао у дом Алана Качалског да би се сексуално иживљавао над једногодишњим лабрадором Гунером. Стравичан злочин снимиле су безбедносне камере у стану Качалског, а видео-снимци били су довољни да Албанца осуде на шест година робије и седам година условне слободе.

Качалски, који живи у Рај колонију, злочин је открио тако што је приметио да се његов пас данима необично понаша.

- Није ми било јасно шта се дешава јер је Гунер иначе веома енергичан и пун живота, а онда је одједном клонуо и по цео дан је само лежао на каучу. То ми је било веома сумњиво. Такође, уочио сам да се и у мом стану нешто необично догађа док сам одсутан. Неколико пута је рoлeтна на прозору била спуштена више него што сам је оставио, а понекад је и неки прозор био отворен иако сам га затварао – рекао је Качалски.

Због тога је он у стану поставио три сигурносне камере, а већ после неколико дана на снимцима је видео како Ницај, којег је добро познавао, улази у његов дом, скида се и потпуно го напаствује несрећну животињу. После стравичног чина, још неко време је проводио у стану и користио ствари.

Качалски је полицији одмах пријавио Ницаја, који је убрзо ухапшен. На суђењу је признао да је сексуално злостављао животињу, а главни доказ били су видео-снимци, који су шокирали присутне у суду Вестчестер. Ницај је убрзо оптужен за сексуални злочин, другостепену крађу и недолично понашање.

Након хапшења манијака, ветеринар је прегледао напаствованог пса и утврдио да нема ни физичких ни психичких последица.

- Гунер је опет онај стари. Не плаши се људи и странаца. Кад ми неко приђе, он одмах пoлeти да се игра и мази. Изванредан пас – рекао је Качалски.

Нема коментара:

Постави коментар

Само напред...слободно реците шта мислите.

 Моја Лена 2020.године