четвртак, 28. фебруар 2013.

Премијер и даље изјављује...



"Бићемо изложени великим притисцима и манипулацијама"...

 

(...то је,као нешто,ново !!!)


"Србија је показала коректност, ја не знам шта више ми можемо да предложимо, осим да признамо независност Косова и да кажемо 'нама се ништа не уважава, радите шта хоћете'. Али, шта ће онда бити са нашим народом"

 

(...сетио се да постоји и народ !!!)



"Не питајте ме шта ћу да радим тамо (у Бриселу). Веома је тешко и не знам"

 

 (...а шта си радио до сада !!!)



"Ми се слажемо само у једном, а то је да би проблем паралелизма институција могао бити решен формирањем заједница општина. Међутим, они уопште не желе да разговарају о извршним овлашћењима за ту заједницу, за њих је та тема апсолутно неприхватљива, као што су за нас неке друге теме"

 

(...значи ВИ се слажете да се не слажете !!!)



"Они стално говоре да неће 'Републику Српску' на Косову, али не знамо ко уопште помиње Републику Српску. Надлежност заједница општина које смо ми предвидели су много ниже од надлежности које има Република Српска, али постоје и други примери регионалних власти у Европи"

 

(...е,па ниси ти Слоба да правиш нову Републику Српску...у Србији !!!)








А,сада иде "шлаг на торту" !!!



"Ако неко рачуна да ћемо ми због датума сада да попустимо и прихватимо нешто што није у нашем државном и националном интересу - тај има погрешан приступ"

 

 "Ово је кључни тренутак, сви морамо да будемо јединствени око тога шта тражимо"

 

На ово - БЕЗ КОМЕНТАРА !!!

Нема коментара:

Постави коментар

Само напред...слободно реците шта мислите.

 Моја Лена 2020.године