понедељак, 6. август 2012.

Олег Газманов - Коллекция Песен (2012)

 

 

 01. Эскадрон
02. Есаул
03. Морячка
04. Москва
05. Офицеры
06. Единственная
07. А я девушек люблю
08. Бродяга
09. Помада
10. Доля
11. Родники
12. Мои ясные дни
13. Вот и лето прошло
14. Что такое любовь
15. Я такой как ты не встречу никогда
16. Питер
17. Новая заря
18. Дорогие
19. Сделан в СССР
20. Свежий ветер
21. Путана
22. Дождись
23. Тень буревестника
24. Туман
25. На заре
26. Мотылек
27. Мне не нравится дождь
28. Семь футов под килем
29. Паруса
30. Солдаты
31. Два орла
32. Отговорила роща золотая
33. Лёд и пламя







Где-то в городе идет снег,
Превращаясь на щеках в дождь.
И не кончится никак век,
И не сменится никак вождь.


Я на воле не был сто лет,

Я забыл, как шелестит бриз.
Птица белая летит вверх,
Отражение скользит вниз.


Припев


На заре я выйду в туман
На заре покину приют
Припаду, рыдая, к цветам
И ноздрями землю втяну.
На заре устав от любви
В сотый раз тебя призову.
Не боясь, что снова проснусь,
Мокрых простыней плен разорву.
 

 Слышу в комнате моей смех
На стене дрожит свечей блик
Смех на простыне чужой - грех
Переходит в горле смех в крик.
Отражается в зрачках ночь
Память складывает все впрок.
Подрастает без меня дочь,
А бессонница мне шьет срок.


Где-то в городе идет снег,

Превращаясь на щеках в дождь.
И не кончится никак век,
И не сменится никак ...


Ова песма је одабрана са намером.За оне који,можда,не слушају Здравка Чолића,ради се о песми чија музика је употребљена на албуму Здравка Чолића "Чаролија" - песма "Злочин и казна" за коју је стихове написао Ђорђе Балашевић.








ЗЛОЧИН И КАЗНА

Само ти си знала мој код,
моју нарав боље од свих.
Кад ми треба сидро за брод.
Кад ми треба рима за стих.

Не знам кад је пошло на зло,
ситне лажи, сумње и страх.
А кад звезда падне на тло
више није звезда нег' прах.

Казна је што памтим твој смех,
казна је што сувише знам.
Злочин је што призиваш грех.
И још бринеш дал' живим сам.

Казна је тај живот за грош,
казна је жиг додира твог.
Злочин је што волиш ме још,
Бог нек' прости, зато је Бог.

И још један тамно сив град,
нова празна боца уз скут.
И још један хотел к'о Хад.
И још једна жена пред пут.

А крај тебе опет лик нов,
нови изговор за злу коб.
Дал' ти треба шешир или кров?
Дал' ти треба газда или роб?

Музика : Oлeг Газманов
Текст : Ђорђе Балашевић


ZLOČIN I KAZNA

Samo ti si znala moj kod,
moju narav bolje od svih.
Kad mi treba sidro za brod.
Kad mi treba rima za stih.

Ne znam kad je pošlo na zlo,
sitne laži, sumnje i strah.
A kad zvezda padne na tlo
više nije zvezda neg' prah.

Kazna je što pamtim tvoj smeh,
kazna je što suviše znam.
Zločin je što prizivaš greh.
I još brineš dal' živim sam.

Kazna je taj život za groš,
kazna je žig dodira tvog.
Zločin je što voliš me još,
Bog nek' prosti, zato je Bog.

I još jedan tamno siv grad,
nova prazna boca uz skut.
I još jedan hotel k'o Had.
I još jedna žena pred put.

A kraj tebe opet lik nov,
novi izgovor za zlu kob.
Dal' ti treba šešir ili krov?
Dal' ti treba gazda ili rob?

Muzika : Oleg Gazmanov
Tekst : Đorđe Balašević



Линк :



Нема коментара:

Постави коментар

Само напред...слободно реците шта мислите.

 Моја Лена 2020.године