петак, 28. фебруар 2014.

Виктор Јанукович: Профашистичке снаге нелегално преузеле власт, Запад и опозиција прекршили договор

 

Председник Украјине Виктор Јанукович одржао је конференцију за новинаре у Ростову на Дону, одакле је поручио да су профашистичке струје нелегално заузеле власт, потпомогнуте са Запада, који је прекршио преходно постигнут споразум.



 

Наставићу борбу за Украјину против оних који су насилно преузели власт. Власт су заузеле профашистичке струје које представљају мањину у Украјини. Прекршили су све што је било договорено између председника Украјине, представника опозиције и министара спољних послова Пољске, Немачке и Велике Британије.

 

Требало би обезбедити нормалан живот у Украјини, у свим њеним регијама. Биће тешко изаћи из ове ситуације. Разлог свега што се десило је директан утицај запада, они су директно помагали опозицију и мајданисте.

Веровао сам у правичност страних посредника, чак иако је тај договор био противречан и тежак, ја сам га потписао, опозиција је потписала, страни представници су потписали. Потпис је био важан, због разоружавања мајданиста, смиривања ситуације у земљи, као резултат Кијев је био испуњен групама наоружаних људи који су палили домове, крали, малтретирали и убијали људе, али то се и сада дешава. Договор нам је давао наду, али све што се касније десило је безакоње, терор, безвлашће и хаос.

 

У Криму се дешавају реакције на бандитски преврат у Кијеву. Кримљани не желе да се подчине националистима и Бандеровцима, апсолутно је јасно шта желе Кримљани, они организују самоодбрану, они желе да заштите своје домове и земље. Ја мислим да ме они слушају, позивам их да не дозволе крвопролиће и поручујем да је Крим Украјина, са широком атуономијом.


У Русију сам стигао захваљујући патриотски оријентисаним официрима, онима који су извршили своју дужности и онима који су ми помогли да останем жив. Нисам се срео са Путином, само смо разговарали телефоном. Када буде било прилике, састаћемо се.
Не осуђујем чланове Партије Региона који су под претњом аутомата прешли на страну Мајдана, они су се бојали за себе и своје породице. То је данас реалност у Кијеву. Са некима сам разгвоарао телефоном, оно што сам од њих чуо био је ужас. Нека Бог суди људима који чине те злочине у Кијеву.


САД су били покровитељи Мајдана, и они су криви пред украјинским народом. Сматрам да најављени избори у мају нису законити, и нећу учествовати на њима. Сматрам да сви избори морају бити у складу са законом и уставом.

 


Никада нисам наредио полицији да пуца. Као што знате, милиција је била разоружана до последњег трентутка када су на њу кренули да пуцају. На жалост, присећам се 2004. када је била слична ситуација. Моје присталице су биле на железничкој станици, док су други били на Мајдану. Ја сам отишао на железничку станицу да зауставим своје присталице, јер нам њихове мајке, жене и породице никада не би опростиле ни кап проливене крви.

Не признајем ни једну одлуку нове власти, нисам их потписао, тако да нису валидне. Ако председник није потписао, то није на снази, тако да немају правну снагу. С обзиром да нисам умро, и нисам ништа потписао, ништа се не признаје.

 

Нема коментара:

Постави коментар

Само напред...слободно реците шта мислите.

 Моја Лена 2020.године