среда, 3. април 2013.

Демократска странка - Умрлице,отпадници и писма члановима...

Док се челницима Демократске странке шаљу умрлице ни локални отпадници нису неактивни.Ево на пример писма које ових дана на своје адресе примају чланови Демократске странке из Сремске Митровице.

У потпису овог писма је,иначе,Александар Продановић некадашњи "истакнути" члан ове странке чије ће име остати заблежено у сремскомитровачким аналима по томе што је за веома кратко време уништио све оно што је у Сремској Митровици вредело.

Потпис "дипл.инг.маш." немојте озбиљно схватити.Његово "радно" искуство никада није имало везе са том титулом.

 

 

НО­ВА ОД­БОР­НИЧ­КА ГРУ­ПА У МИ­ТРО­ВАЧ­КОМ „ПАР­ЛА­МЕН­ТУ“ - Ве­ћи­на бив­ших де­мо­кра­та у клу­бу „За бо­љу Ми­тро­ви­цу“

Од 17 од­бор­ни­ка Де­мо­крат­ске стран­ке у Скуп­шти­ни гра­да Срем­ска Ми­тро­ви­ца, њих 14 пот­пи­са­ло је по­др­шку за фор­ми­ра­ње но­ве од­бор­нич­ке гру­пе „За бо­љу Митровицу“, са Алек­сан­дром Про­да­но­ви­ћем на че­лу. Ово је и ста­вља­ње тач­ке на аго­ни­ју ми­тро­вач­ког огран­ка ДС, на­кон што је стра­нач­ка цен­тра­ла, оли­че­на у Ду­ша­ну Еле­зо­ви­ћу, због уну­тар­стра­нач­ких су­ко­ба, рас­пу­сти­ла Град­ски од­бор, а за­тим и ис­кљу­чи­ла из стран­ке бив­шег пред­сед­ни­ка Алек­сан­дра Про­да­но­ви­ћа.

Алек­сан­дар Про­да­но­вић, по­ма­ло у ша­ли, ка­же да му је „Еле­зо­вић уства­ри учи­нио услу­гу“, а бив­шим ка­ма­ра­ди­ма по­же­лео сре­ћан пут на че­лу са Ђи­ла­сом, Пај­ти­ћем, Еле­зо­ви­ћем и оста­ли­ма.

За пред­сед­ни­ка од­бор­нич­ког клу­ба „ДС – Бо­рис Та­дић“ у ми­тро­вач­ком „пар­ла­мен­ту“ по­ста­вљен је др Ми­ро­слав Кен­дри­шић, за ко­га се пред­ви­ђа да ће би­ти и но­ви шеф Град­ског од­бо­ра ДС, али и бу­ду­ћи ди­рек­тор ми­тро­вач­ке бол­ни­це. На пи­та­ње овог но­ви­на­ра, да ли ће ус­пе­ти да од раз­бу­ца­не ДС у Срем­ској Ми­тро­ви­ци офор­ми од­бор­нич­ку гру­пу, за ко­ју је по­треб­но нај­ма­ње пет од­бор­ни­ка, др Кен­дри­шић је од­го­во­рио по­тврд­но. Ка­ко не­зва­нич­но са­зна­је­мо, у по­моћ Кен­дри­ши­ћу је при­ско­чи­ла ДСС–ГГ Вред­на Ми­тро­ви­ца, „стра­те­шки парт­нер“ Ду­ша­на Еле­зо­ви­ћа, па је сход­но то­ме је­дан од­бор­ник на­вод­но за­по­слен у „Во­до­во­ду“. 

Кон­вен­ци­ја Гру­пе гра­ђа­на „За бо­љу Ми­тро­ви­цу“ за­ка­за­на је за 2. април, а већ на пр­вој на­ред­ној сед­ни­ци Скуп­шти­не гра­да Срем­ска Ми­тро­ви­ца, но­ва од­бор­нич­ка гру­па по­че­ће са сво­јим зва­нич­ним ра­дом.


В. Ћо­сић

Нема коментара:

Постави коментар

Само напред...слободно реците шта мислите.

 Моја Лена 2020.године