четвртак, 25. април 2013.

Нове изјаве "политичке фукаре"



Ми снаге за ратне подухвате немамо... Да се силимо нисмо у ситуацији, нити је то реално. Нисам изабран да будем ратни поглавица Срба. Многи ударају у ратне бубњеве, али под условом да не пада киша и да су бубњеви у Београду, а не у Дреници.

 

 „Што се тиче става СПЦ, шта год да кажем ићи ће против нас. Али, имам једну реченицу - ми се не мешамо у то шта СПЦ ради и мисли, али читајући саопштење Синода СПЦ био сам веома разочаран, јер садржи политичке квалификације које су неистините”

 

 Не мислим да се било коме извињавам јер сам осим Срба са Космета размишљао и о остатку Србије

 

 Разједињени и подељени у будућности не можемо да урадимо ништа. Имамо јасну одлуку владе, имаћемо и јасну одлуку парламента... Ако Срби са Космета и неки други мисле да Влада и Скупштина немају легитимитет ми смо спремни да прихватимо да се преиспита народна воља.

 

  У току је жестока кампања дела јавности против споразума, која је разумљива из угла посматрања косовских Срба, али и кампања која садржи много неистина и, рекао бих, лажи.

 

 

Нема коментара:

Постави коментар

Само напред...слободно реците шта мислите.

 Моја Лена 2020.године