четвртак, 19. април 2012.

Молбе једног пса






1. Мој живот траје од 10 до 15 година.Сваки растанак од тебе за мене значи патњу. Размисли о томе пре него што ме узмеш.

2. Воли ме онаквог какав јесам, јер си ме ти бирао. Ја немам ту могућност да бирам пријатеља и господара.

3. Дај ми времена да схватим шта од мене тражиш. Пре него што ме у току обуке изгрдиш, преиспитај себе, можда ти грешиш или ја не могу да схватим шта ти желиш.

4. Воли ме, ја живим од твоје љубави.

5. Немој се љутити на мене и немој ме кажњавати. Ти ипак имаш свој посао, своје пријатеље, своју разоноду, а ја имам само тебе.

6. Причај са мном. Иако се теби чини да те не разумем, ипак знам шта мислиш и осећаш.

7. Знај, ја не заборављам како се са мном поступа.

8. Размисли пре него што ме удариш. Са лакоћом те могу угристи, али то никада не чиним.

9. Не сматрај ме играчком док сам мали и сладак, да би ме касније одбацио, јер је моја љубав према теби вечна.

10. Брини о мени када остарим, останем без зуба, оглувим, ослепим, престанем да се крећем. И о теби ће се неко бринути-старост је иста за све.

11. Прати ме на мом последњем путу. Немој никад рећи: "Ја то не могу да гледам" или "Нека се то догоди у мом одсуству". За мене је с тобом све лакше.

12. Кад ме више не буде било, немој туговати, већ усрећи неког новог пса и воли га као што си мене волео.

Нема коментара:

Постави коментар

Само напред...слободно реците шта мислите.

 Моја Лена 2020.године