четвртак, 19. април 2012.

Мој мачак на свом редовном задатку

 





Пошто ми након објављивања ових фотографија прети одговорност на основу Закона о заштити животне средине,"угрожених" животињских врста.оштра осуда од стране НВО које се баве овом проблематиком или од стране неког од многобројних друштава за заштиту ( разних ) животиња,приморан сам да под пуном моралном,материјалном и кривичном одговорношћу у име свог мачка ( популарно званог "Чакма" ) и у своје лично име,као његов власник дам следећу :

ИЗЈАВУ

1.Мој мачак ,домаћа или кућна мачка спада у ред малих месождера,сисара из рода Felis

2.Домаћа мачка лови и храни се са око хиљаду различитих врста животиња,а у том смислу и пацовима (као на сликама),мишевима и птицама

3.Нисам учествовао у лову на наведене животиње нити сам мачку у томе пружао директну или индиректну помоћ,нити је мој мачак од мене тражио и добио посебну дозволу за лов

4.Фотографије нисам начинио да бих у њима уживао,сачувао их и незаконито умножавао у сврху популарисања уништавања пацовске популације у мојој области

5.Мог мачка сам оштро упозорио да то више не чини,а ако и чини да претходно преброји популацију пацова у мојој области и ако процени да је њихов опстанак угрожен одустане од лова

Нема коментара:

Постави коментар

Само напред...слободно реците шта мислите.

 Моја Лена 2020.године