понедељак, 29. април 2013.

Политичка фукара Александар Вучић наставља са изјавама...



Прихватам одржавање референдума са питањем "да ли сте за бриселски споразум или не", али рекао сам Србима са севера Косова да се не играју с нама и да нам не постављају захтеве да питање буде нешто што вређа интелигенцију, као на пример "да ли сте за то да Косово буде у Србији"

 

 Ми волимо Србе са севера Косова, то су наши људи, али видео сам у разговору да неке делове споразума нису ни прочитали

 

 Суштина је да је руководство Срба са севера Косова апсолутно против а ја сам им рекао да имамо различито мишлљење и да морамо да мислимо како ће нам деца живети 

 

 "Ја морам да се укључим у кампању јер мислим да треба да кажем народу истину. Ако се већина народа изјасни против споразума, онда пада Влада, јер је бесмислено да владате ако народ не прихвата правац који сте предложили и ако та  већина жели конфронтацију са свима. Ако цена за то треба да буде моја функција, ја са тим немам проблем. Ми у Влади стављамо на коцку наше политичке позиције, али ја ни у Бриселу нисам хтео да трпим притиске и уцене па нећу ни у својој земљи 

 

  Не бежим од тога да идем на Косово, али то зависи од одговора, зависи од тога како ће се одвијати ситуација 

 

 "Наш циљ је да нешто Милошевог знања, умећа, храбрости и мудрости искористимо да сачувамо Србију, добијемо што више пријатеља и савезника и да градимо модерну и просперитетну Србију"

 

 "Имате 10 посто екстремиста који ће да изговарају најружније речи, 10 посто лажних грађанских екстремиста који ће да прихвате да се одмах одрекнемо и Неготина и Зајечара и Крагујевца, и имате 80 одсто обичног народа, у које рачунам да спадам и ја, који нису срећни, ни задовољни, помало су тужни, али знају да мора да се живи, да живот тече даље и да морамо да наставимо борбу за Косово и за опстанак и просперитет Србије и за напредак Србије"

Нема коментара:

Постави коментар

Само напред...слободно реците шта мислите.

 Моја Лена 2020.године